tiistai 25. elokuuta 2009

Leikkikoululainen


Rassi kävi taas Pitäjänmäellä leikkimässä. Tuntuu, että nyt sillä oli kivointa ikinä! Annetaan kuvien puhua puolestaan.

Että tällainen meno. Rassi on yhden pennun omistajan jalkojen välissä hyppäämässä pikkuterrierin yli ja Tupu-nöffi on myös menossa mukana.


Tullaan kaverit!!

Pientä tanssahtelua uuden lempparikaveri Nekku-novascotiannoutajan kanssa.


Siis kääk, mitä mä teeeeeeeeeen?


Kyllä Nekun kanssa vaan on kivaa!


Ooleoooo, keuliva-snautseri.

Kivaa oli, jopa mulla itsellä, kun löytyi niin samankokoista ja -tasoista seuraa, että Rassi ei ollut koko aikaa muiden kiusana. Otin tosin itselleni kotiläksyksi harjoitella lisää luoksetuloa extrasuperhyperherkullisilla lahjuksilla...leikkikoulussa Rassi nimittäin osoittaa TÄYDELLISTÄ välinpitämättömyyttä mua kohtaan ja sitä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mä sille sanon. Kotona ja pihallakin se tulee tosi nätisti luokse, mutta tuolla se ei edes vilkaise mun päälle, argh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti